2014. 06. 23.

Sziasztok Drága Olvasóim!:) Nem új résszel - sajnos, de terveim szerint azzal is hamarosan - jövök, hanem egészen más miatt. Ugyebár a történet lassan a végéhez fog érni, számításaim szerint ahogy végiggondoltam, és levezettem magamnak 10 (+,- 1 vagy 2) rész lesz még:) Több ötlet is megfogalmazódott bennem, hogy ezután a blog után mihez fogok kezdeni, végül döntöttem, és elkezdtem jegyzetelni, írni. A napokban teljesen kész lettem a design-nal, és a fejlécet is sikeresen megkaptam, így megszületett a következő blogom:


Mint láthatjátok, vannak fülszövegek, ismertetők. Nézzetek be, esetleg ha megtetszik iratkozzatok fel!:) Hivatalos nyitás: június 28. (szombat)

Millió puszi!xoxo

2 megjegyzés:

  1. Nagyon várom az új részt siess,és ide is befogok nézni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már kint is van, nem kell tovább várni!:Dxx

      Törlés